«Όσοι στερούνται
με επίγνωσι, με διάκρισι,
και με ταπείνωσι, γιά την
αγάπη του Χριστού,
αισθάνονται την πνευματική χαρά!
Αν π.χ. κάποιος πή:
«Δεν θα πιώ νερό σήμερα,
γιατί ο τάδε είναι άρρωστος.
Θεέ μου, δεν μπορώ να κάνω
τίποτε περισσότερο»,
και το κάνει(!!):
Ο Θεός θα τον ποτίση όχι με νερό,
αλλά με λεμονάδα πνευματική,
με Θεϊκή παρηγοριά!»!!!
Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης (1924-1994)!!!
