<<Όταν, ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, χειροτονήθηκε Πρεσβύτερος, δεν είχε προλάβει να ράψη άμφια. Του μάζεψαν λοιπόν, διάφορα επί μέρους άμφια από τον Ναό και έτσι σχηματίσθηκε μιά ιερατική στολή, όπως μας έλεγε ο Ίδιος, «δειγματολόγιο»…
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, τον επλησίασε ο ψάλτης του Ναού και του είπε:
«Πάτερ μου, σήμερα με καταπλήξατε και με διδάξατε!».
«Γιατί;», τον ερωτά ο Γέροντας.
«Διότι και ο τελευταίος παπαδάκος, όταν χειροτονήται, έχει την καινούργια του στολή και ο π. Επιφάνιος (ήταν ήδη γνωστός από τις συγγραφές του), να χειροτονήται με ξένη στολή και μάλιστα με "μαζέματα"...;»!>>!!!
Πηγή κειμένου: «ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ»,
από τη ζωή και τη διδασκαλία του π.Επιφανίου. Σελ.:29.
Ι.Ησυχαστήριον Κεχαριτωμένης Θεοτόκου.
