«Με ποιό δικαίωμα εμείς ''πετάμε'' το παιδί μας στον τενεκέ;;
Αυτό το παιδί θα μπορούσε να γίνη:
Ένας εφευρέτης, ένας επιστήμονας, ένας ευεργέτης,
ακόμη-ακόμη ένας Άγιος»!!!
Δημήτριος Παναγόπουλος
Λαϊκός Ιεροκήρυξ (1916-1982)!!
Αυτό το παιδί θα μπορούσε να γίνη:
Ένας εφευρέτης, ένας επιστήμονας, ένας ευεργέτης,
ακόμη-ακόμη ένας Άγιος»!!!
Δημήτριος Παναγόπουλος
Λαϊκός Ιεροκήρυξ (1916-1982)!!
