Μιλάει ο Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης,γιά την γλυκύτητα της Εκκλησίας (Θείας Λειτουργίας)και το πώς μεταφέρεται η πληροφορίαγι' αυτή την γλυκύτητα, εις τα παιδιά μας!
Πατήστε το link γιά να ακούσετε τον Όσιο γέροντα Εφραίμ : youtube