Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΤΗ 22α ΙΟΥΝΙΟΥ, ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΗΣΥΧΙΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΤΗ ΒΑΤΩ, ΤΟΥ ΣΙΝΑΪΤΟΥ!!!


 

«Η ΗΣΥΧΙΑ 
είναι η αρχή της καθάρσεως της ψυχής!»!!!

Μέγας Βασίλειος (330-379)!!!