Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
ΤΗ 22α ΙΟΥΝΙΟΥ, ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΗΣΥΧΙΟΥ ΤΟΥ ΕΝ ΤΗ ΒΑΤΩ, ΤΟΥ ΣΙΝΑΪΤΟΥ!!!
«Η ΗΣΥΧΙΑ
είναι η αρχή της καθάρσεως της ψυχής!»!!!
Μέγας Βασίλειος (330-379)!!!
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ