Η Αλεξάνδρα Αθανασοπούλου,
μαθήτρια του Γέροντος Γερβασίου, από παιδικής ηλικίας, γράφει σ’ ένα ανέκδοτο
σημείωμά της, τα ακόλουθα:
«Ο Γέροντας, δεν ήταν αυστηρός στην
εξομολόγησι, όπως ενόμιζε ο κόσμος, ήταν πολύ στοργικός! Αυστηρός ήταν στην
διδαχή του, προτού συμβή κάτι το ανεπανόρθωτον. Ήθελε, να προλάβη το ποίμνιόν Του,
να μη γλιστρήση και έλεγε:
“Mη μπάζετε στο σπίτι σας όποιον-όποιον. Το σκεπασμένο γάλα είναι
καλλίτερο!”!!
Σε πολλούς, που είχαν εξομολογηθή
βαρειά αμαρτήματα, έλεγε:
“Ο Κύριος θα σε συγχωρήση! Έφταιξα
κι εγώ…, που δεν σε πρόσεξα”!!
Ούτε βαρύν κανόνα έβαζε! Ήταν επιεικής!»!!